Retourbeleid Impressed
Online bestellingen
U heeft 14 dagen om te beslissen of het artikel geschikt voor u is. Mocht u niet tevreden zijn over een artikel, dan kunt u het binnen de retourtermijn van 14 dagen retourneren (let op maatwerk-stempels worden niet retour genomen). Impressed zal alle item(s) binnen 10 werkdagen terugbetalen, op voorwaarde dat het item(s) niet beschadigd, vervuild of veranderd is en dat alle labels en tags zijn bevestigd. Het ongebruikte artikel moet in de originele verpakking worden geretourneerd voor terugbetaling.
Je kunt je artikelen retourneren door ze terug te sturen naar Impressed. Hieronder vind je ons retourformulier. Print het uit, vul het retourformulier in en stuur het samen met je pakket naar Impressed. Indien de goederen gebruikt, beschadigd, incompleet of niet in de originele doos teruggestuurd zijn, is Impressed niet verplicht het artikel terug te nemen.
De retourkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening. De verantwoordelijkheid van het per post te retourneren product ligt bij de afzender.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Impressed niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een verzendbewijs/track-and-trace-code.
Richt de retournering aan:
Impressed
Derde Kampsweg 32
7442 CD Nijverdal
Nederland
Ruilen
We bieden alleen terugbetalingen aan. Als je een artikel wilt ruilen, raden we je aan om het ongewenste artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het (de) artikel (en) die je verkiest.
Terugbetaling
Er kunnen maximaal 14 werkdagen verstrijken tussen de ontvangst van de retourzending en de terugbetalingsprocedure. De tijdsperiode hangt af van uw specifieke betaling. Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een e-mailbevestiging van uw retourzending. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening van uw oorspronkelijke betaalmethode.
Beschadigde/verkeerd verzonden artikelen
In het geval dat u een onjuiste bestelling of een defect artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@im-pressed.nl. Samen zullen we kijken naar de beste oplossing, in ieder geval zult u de juiste bestelling alsnog geleverd krijgen.
Retourformulier
U vindt ons retourformulier hier.